Rusya yanlış bilgi vermekle suçladı: Alman gazeteye erişim mahzuru getirdi

Rusya, Devlet Lideri Putin’in “amacımız Nazi’lerden arındırmak” diyerek başlattığı Ukrayna işgali devam ederken Alman gazete Die Welt’in internet sitesine erişim manisi getirdi

Reuters’ın haberine nazaran; Rusya Savcıları, Batı’yı Moskova’nın Ukrayna’da “özel bir askeri operasyon” olarak nitelendirdiği olay hakkında yanlış bilgi yaymakla suçladı.

Rusya Savcıları ve Rusya İrtibat Dairesi’nden kısıtlamanın nedeni hakkında açıklama yapmadı.

Rusya, savaşın başladığı 24 şubat tarihinden bugüne kadar BBC, Voice of America, Deutsche Welle ve öbür medya kuruluşlarına erişimi engelledi yahut sonlandırdı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.